Nafsu Seks..Siapa yang kuat?


Perempuan Dengan Nafsu Seks yang Besar


Bercakap tentang selera seksual yang besar, ia bukan sahaja sinonim dengan lelaki tetapi banyak mitos-mitos yang wujud dalam masyarakat tentang nafsu seksual wanita. Terdapat begitu banyak mitos tentang seks yang telah tersebar di masyarakat yang masih percaya sehingga ke hari ini.

Berikut mitos-mitos yang lekat dengan nafsu seks yang besar pada perempuan:


1. Mitos yang sering sekali muncul adalah perempuan yang mempunyai bulu-bulu tipis di sekitar tangan atau mempunyai misai tipis. Ada yang beranggapan bahawa libidonya sangat kuat berbanding lelaki.

2. Perempuan dengan berbibir tebal memang sangat menghairahkan kerana memberikan kesan sensual yang tinggi. Ada mitos yang mendedahkan perempuan dengan berbibir tebal mempunyai bentuk miss V yang tebal juga.

3. Perempuan-perempuan yang betubuh montok, ini sangat menghairahkan mata lelaki tentunya. Sebuah kenyataan disampaikan oleh pakar Obstetrics dan Gynecology melalui penyelidikan. Kajian ini menyebutkan bahawa perempuan montok mempunyai ghairah seks yang lebih tinggi berbanding dengan gadis yang mempunyai berat badan normal.

Kajian ini berdasarkan pada hormon yang disebut oestradiol dengan kepekatan tinggi. Jadi bersyukurlah bagi wanita yang mempunyai tubuh montok kerana tidak perlu takut tidak dapat memuaskan sang suami.

4. Bagi perempuan yang mempunyai bentuk tubuh sedikit bongkok udang dalam erti berpundak agak besar. Dipercayai sangat mempunyai nafsu dalam urusan oral sex.

5. Perempuan yang sering sekali melakukan sukan ternyata juga mempunyai nafsu seks yang besar. Kerana dengan bersenam aliran darah akan merangsang hormon-hormon yang menyebabkan libido besar.

6. Jika perempuan mempunyai tatapan mata yang tajam masa berbicara dengan lelaki, ada yang mengatakan bahawa perempuan tersebut mempunyai hasrat yang besar.

Poin-poin di atas merupakan mitos-mitos yang beredar dalam masyarakat, dan pastinya belum tentu kebenarannya. Yang terpenting dalam melakukan hubungan seks adalah bertahap secara benar. Untuk merangsang libido yang tinggi boleh melakukan foreplay yang lebih lama.

1 ulasan:

Catatan Popular